torsdag 22 september 2016

Prickblad testar - Knorr Indian Tikka Masala


Dags för ett nytt test! Denna gång Knorrs Indian Tikka Masala. Krydda och en del ingredienser i enkel förpackning och lätt att sedan förbereda och tillaga. Såvida inte fler har en lök som jag hade som rymde från diskbänken. Tur väl hade jag en till.

Tillagningen beräknades att ta en halvtimme och det stämde nog med verkligheten också. Missade att ta tiden och kom på att jag borde ha gjort som så när maten väl var klar.

Receptbeskrivningen på förpackningens baksida var väldigt bra och lättförståelig (även om jag råkade läsa steg 1, 2 och 4 och då missade steg 3 första gången jag läste).

Resultatet var riktigt lovande. Mycket gott och ja, inte helt omöjligt att jag kommer att köpa produkten igen eller att prova på en ny variant.



Inga kommentarer: